Μιμή Ντενίση: Η επιτυχία δεν αντέχεται ούτε συγχωρείται εύκολα…

Posted: 21 Δεκεμβρίου, 2009 in Ντενίση Μιμή

Μπορεί η νέα γρίπη να ταλαιπωρεί εισπρακτικά τα θέατρα, το «Ανθος του κάκτου» όμως, που παρουσιάζει η Μιμή Ντενίση στο θέατρο «Ιλίσια Ντενίση», ευτυχώς κόβει ουκ ολίγα εισιτήρια.

«Νομίζω ότι ο πανικός αυτός με τη νέα γρίπη έχει προκληθεί κυρίως από τα κανάλια, τα οποία τελικά ευθύνονται για πάρα πολλά πράγματα. Για να κάνουν τη δουλειά τους και να πουλάνε τις τηλεοπτικές εκπομπές, κάνουν τα πάντα. Η τηλεόραση έχει την αγωνία της τηλεθέασης και σπείρει τον πανικό. Εντάξει, η γρίπη είναι υπαρκτό θέμα, αλλά έχει γίνει τεράστιο. Φέτος, για παράδειγμα, δεν είχε τρομερά επεισόδια στους δρόμους, σε σχέση με πέρυσι, κι όμως, αν έβλεπες τηλεόραση, νόμιζες ότι είχε έρθει το τέλος του κόσμου. Αδειάσανε λοιπόν τα θέατρα, τα σινεμά, τα κέντρα, τα μαγαζιά…» τονίζει η Μιμή Ντενίση, την οποία συνάντησα στο καμαρίνι της δύο ώρες πριν αρχίσει η παράσταση. Ήταν εντελώς άβαφη και νόμιζες, χωρίς υπερβολές, ότι ήταν ακόμα φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο.
Όταν της είπα τη διαπίστωσή μου, χαμογέλασε και μου απάντησε: «Το μακιγιάζ το κάνω για τη σκηνή, για τα φώτα».

-Ποια είναι η γρίπη από την οποία υποφέρει η καλλιτεχνική μας σκηνή;

«Το τηλεοπτικό θέατρο. Το μπαστάρδεμα των καθαρά τηλεοπτικών ηθοποιών με τους ηθοποιούς του θεάτρου. Καλλιτέχνης όμως είναι αυτός που παίζει τουλάχιστον και στο θέατρο. Παίζονται επίσης έργα που αποσκοπούν σε σκέτο γέλιο, χωρίς καμία ουσία».

-Το «Ανθος του κάκτου» τι το ιδιαίτερο έχει;

«Είναι μια ξεκαρδιστική κωμωδία, που έχει να πεί πράγματα: Για την ευτυχία που είναι δίπλα μας κι εμείς την ψάχνουμε αλλού, για τις εργαζόμενες γυναίκες, που μόνο όταν ερωτεύονται “ανθίζουν”, για τις πλαστικές επεμβάσεις που είναι το φαινόμενο της εποχής κ.ά.».

-Αλήθεια, γιατί τρέχουν γυναίκες, άντρες στους πλαστικούς;

«Προσωπικά δεν πιστεύω στις πλαστικές. Πιστεύω σε έναν ωραίο τρόπο ζωής και σε μια καλή ψυχική διάθεση. Δεν κατακρίνω το να πας στο πλαστικό χειρουργό, φτάνει να κάνεις κάτι μικρό και σωστό για τον τύπο που έχεις. Αν εγώ πάω και βάλω χείλια ή έξτρα ζυγωματικά, ενώ ήδη με ξέρετε, πώς είμαι επί 30 χρόνια, ποιον θα κοροϊδέψω; Το βρίσκω παιδαριώδες. Το πρότυπο της πλαστικής ομορφιάς μας έχει κυριέψει».

-Το ότι είστε υπερδραστήρια, έχει γυρίσει μπούμεραγκ στην προσωπική ευτυχία;

«Η δουλειά δεν βλάπτει ποτέ κανέναν. Το θέατρο για μένα είναι πάθος. Μπούμερανγκ που γυρίζει για μένα είναι η επιτυχία, το αποτέλεσμα της δουλειά μου. Μπορεί εγώ να παραμένω ίδια στην ψυχή και στο μυαλό μου από τότε που ήμουν μαθήτρια στο Κολέγιο, όμως οι άλλοι με θεωρούν πλέον πιο απρόσιτη, πιο απαιτητική».

-Δεν συγχωρείται εύκολα η επιτυχία…

Click here to find out more!«Η επιτυχία δεν αντέχεται ούτε συγχωρείται εύκολα. Ειδικά ο Ελληνας λέει “γιατί αυτή πέτυχε και όχι εγώ;’’.
Κοιτάνε όμως μόνο το αποτέλεσμα και όχι το ότι μπορείς να δουλεύεις 24 ώρες το 24ωρο ή ότι μπορείς να έχεις σπουδάσει εκατό πράγματα. Νομίζετε ότι έγινα διάσημη από τα εξώφυλλα;
Υπάρχει όμως και η επιτυχία που γίνεται επειδή μπορεί να είχες έναν πλούσιο φίλο ή έναν πρόεδρο μεγάλου Οργανισμού… Κι εγώ δεν ανήκω σ’ αυτές τις κατηγορίες. Δεν σχολιάζουν όμως την κοπέλα που έχει πλούσιο φίλο επειδή φοβούνται το φίλο της. Εμένα σχολιάζουν γιατί δεν φοβούνται κανέναν».

-Νιώθετε μοναξιά;

«Νιώθω μοναξιά όταν έχω να πάρω πολλές και δύσκολες αποφάσεις. Και όταν βγαίνει κάποιος και με κατηγορεί… δεν σκέφτεται ότι συντηρώ 44 οικογένειες στο θέατρο και 23 στη δραματική σχολή. Εάν η δουλειά μου δεν πάει καλά, θα δεινοπαθήσουν…».

-Τηλεόραση έχετε να κάνετε από το «Παρά πέντε»… Πως βλέπετε το επίπεδό της;

«Τραγικό, πλην εξαιρέσεων. Βασιλεύει το κουτσομπολιό χωρίς χιούμορ ή με χιούμορ, και με κακία. Όλες οι εκπομπές είναι λάιφ στάιλ. Λες και δεν υπάρχουν άνθρωποι του πνεύματος να μιλήσουν».

-Θα αποφασίζατε έναν ακόμα γάμο;

«Δεν είναι το ζητούμενό μου ο γάμος. Θέλω έναν σύντροφο, μια ωραία σχέση».

-Ποια είναι τα Χριστούγεννα που θα θυμάστε για πάντα;

«Τα πρώτα Χριστούγεννα που απέκτησα την Μαριτίνα. Ήταν η πλήρης ανατροπή και αλλαγή της ζωής μου».

-Ξαναγίνεστε κι εσείς παιδί αυτές τις μέρες;

«Οσο μπορώ (γέλια). Ευτυχώς, έχω ένα χαρακτήρα που με σώζει από πολλά. Είμαι εκ φύσεως αισιόδοξη. Ο μπαμπάς μου, ένας από τους μεγάλους στρατηγούς της τελευταίας πεντηκονταετίας -τον έχασα πέρυσι- πάντα μου έλεγε: “Ο στρατηγός φαίνεται στη μάχη και ο καπετάνιος στη φουρτούνα”.
Γι’ αυτό κι εγώ προχωρώ πιο κάτω, ό,τι κι αν συμβαίνει».

-Τι δώρο πήρατε στην κόρη σας, τη Μαριτίνα;

«Της εξήγησα ότι τα δώρα θα είναι πολύ περιορισμένα φέτος. Τα παιδιά πρέπει να συνειδητοποιούν τις γενικές καταστάσεις, δεν πρέπει να ζουν σε ένα χρυσό κλουβί. Ασχετα αν εγώ έχω οικονομική άνεση, τα παιδιά πρέπει να βλέπουν κατάματα την πραγματικότητα. Αλλιώς δεν γίνονται νορμάλ άνθρωποι και δεν καταφέρνουν και τίποτα στη ζωή τους. Αν ένα παιδί μάθει να παίρνει δέκα δώρα την ημέρα, δεν θα εκτιμήσει κανένα».

-Γενικότερα τα παιδιά στην εποχή μας μεγαλώνουν πριν την ώρα τους…

«Μα αυτό πληρώνουμε, το αντίκτυπο μιας κοινωνίας άκρως καπιταλιστικής. Προχωρήσαμε σε υλικά αγαθά και μείναμε πίσω σε πνευματικά».

-Τα παιδιά έχουν αποκτήσει και επιθετική συμπεριφορά;

«Γιατί, δεν έχουν οι μεγάλοι επιθετική συμπεριφορά; Από εκεί παίρνουν παράδειγμα. Όταν ακούνε τους γονείς τους ότι θέλουν να βγάλουν τα μάτια του γείτονα, γι’ αυτόν που πρέπει να “φάνε”, να κλέψουν το κράτος, όταν ανοίγουν μια τηλεόραση που πουλάει όλες τις κόντρες και τα σκάνδαλα, τι πρότυπα θα έχουν; Οπότε τα ευαίσθητα παιδιά επαναστατούν…».

-Οι μέρες αυτές προσφέρονται για συγχώρεση. Δίνετε άφεση αμαρτιών στον Λάκη Λαζόπουλο για τα καυστικά σχόλια προς εσάς;

«Άφεση αμαρτιών δίνει μόνο ο Θεός κι εγώ δεν είμαι Θεός για να συγχωρέσω τον Λαζόπουλο. Ο καθένας ξέρει τι έχει κάνει κακό και ο Θεός θα τον κρίνει. Πιστεύω στο Θεό και στη δικαιοσύνη του σύμπαντος».

  • Του ΣΤΑΥΡΟΥ ΞΗΝΤΑΡΑ, ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, 20/12/2009

Σχολιάστε