Γεράσιμος Γεννατάς: «Χωρίς την τηλεόραση θα γίνουμε πιο δημιουργικοί»

Posted: Φεβρουαρίου 8, 2011 in Γεννατάς Γεράσιμος
  • Ο ηθοποιός μιλάει για τη νέα συνήθεια που θέλει τους ηθοποιούς, αμέσως μετά το θέατρο, να ανεβαίνουν σε άλλη σκηνή και να τραγουδούν
  • ΜΥΡΤΩ ΛΟΒΕΡΔΟΥ | Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011
  • «Εξω καρδιά» έχουν βαφτίσει το θέαμα που προτείνουν στο Χυτήριο οι Γεράσιμος Γεννατάς, Γιάννης Μποσταντζόγλου και Παντελής Αμπαζής . Και το εννοούν: μέσα από κωμικές πρόζες, ατάκες, τραγούδια, με αφετηρία την οικονομική κρίση, οι τρεις τους δίνουν μια «επιθεωρησιακή» νότα κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Αυτό συμβαίνει παράλληλα με τη θεατρική παράσταση «Ολος ο Σαίξπηρ σε μία ώρα» στις Ροές, όπου ο Γεράσιμος Γεννατάς μοιράζεται τους ρόλους με τον Ακη Σακελλαρίου, τη Ναταλία Δραγούμη και τον Αντώνη Λουδάρο. Δύο δουλειές σε περίοδο κρίσης; Η απάντησή είναι «ναι», ιδίως από τότε που η τηλεόραση έπαψε να ενισχύει οικονομικώς τους ηθοποιούς. «Αυτό που επεξηγεί τις δύο δουλειέςδεν είναι μια άλλου είδους ανάγκη που μου δημιουργήθηκε ξαφνικά, αλλά το αποτέλεσμα της έλλειψης της τηλεόρασης» εξηγεί ο Γεράσιμος Γεννατάς. «Το γεγονός αυτό μας κάνει να προσανατολιστούμε σε κάτι ακόμη,που κινείται ωστόσο σε επαγγελματικό χώρο κοινό με την τέχνη μας. Και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για εμάς. Γιατί έτσι μπορούμε να ξαναδούμε τα πράγματα πιο δημιουργικά».

    Το φαινόμενο πάντως δεν είναι και τόσο καινούργιο. Αρκεί να σκεφθεί κανείς την περίπτωση της παρέας τού «Αχ Μαρία», τότε που καλλιτέχνες όπως ο Γιάννης Ζουγανέλλης και ο Σάκης Μπουλάς έτρεχαν αμέσως μετά την παράστασή τους στη μουσική σκηνή των Εξαρχείων.
    Πιο πρόσφατα, ο Αντώνης Λουδάρος και ο Μέμος Μπεγνής μοιράστηκαν την πίστα με την Ηρώ, ενώ εφέτος, μετά τις παραστάσεις του μιούζικαλ με θέμα τη ζωή της Μαρινέλλας , ο Μπεγνής πηγαίνει στο Rex για να συμμετάσχει, μαζί με την Τάνια Τρύπη και τον Χάρη Ρώμα, στο πρόγραμμα «Μata Ηari» της Νίνας Λοτσάρη. Με τους «Πειρατές» στο Lido Μusic Τheater απαντούν η Μπέσυ Μάλφα και ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης – μετά την παράσταση «Νo Shakespeare please». Μαζί τους η Κατερίνα Παπουτσάκη (παίζει και στο «Κεκλεισμένων των θυρών» στο Νέο Ελληνικό Θέατρο), ο Θανάσης Δόβρης, ο Κώστας Ζαχαράκης, ο Μιχάλης Ιατρόπουλος , ο Ορέστης Τζιόβας κ.ά.

    «Πιστεύω ότι έτσι μπορεί να αναπτυχθεί μια άλλου είδους δημιουργικότητα. Και στην παρούσα συγκυρία είναι επικακτική ανάγκη» τονίζει ο Γεράσιμος Γεννατάς, η τηλεοπτική εμπειρία του οποίου του έχει μάθει ότι η μικρή οθόνη «μπορεί να σου κόψει τη σπιρτάδα», μια που «ακόμη και αν θεωρούσες την τηλεόραση δεύτερη δουλειά σου, λόγω των απολαβώνγινόταν πρώτη». Σε μια εποχή άλλωστε όπου οι περισσότεροι ηθοποιοί της νεότερης γενιάς ξέρουν να χορεύουν και να τραγουδούν, γιατί να μην το κάνουν; «Προσωπικά, όταν τελειώνει ο “Σαίξπηρ” αισθάνομαι και σωματικά κουρασμένος, αλλά με κάποιον τρόπο ανεβαίνω αμέσως μετά στη σκηνή του Χυτηρίου και κάνωτα νούμερά μου. Χαίρομαι ωστόσο πολύ γιατί έτσι επιστρέφουμε σε ουσιαστικά πράγματα και προσανατολιζόμαστε σε ένα δηλωτικό θέατρο. Και αυτή η τάση δίνει πολλές διεξόδους» καταλήγει.

    Advertisements

    Σχολιάστε

    Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

    Λογότυπο WordPress.com

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Twitter

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Facebook

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Φωτογραφία Google+

    Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

    Σύνδεση με %s