Παναγιώτης Μπουγιούρης: «Μόνο… ‘Μις Ελλάς’ δε μ’ έχουν αποκαλέσει»

Posted: Απρίλιος 13, 2010 in Μπουγιούρης Παναγιώτης

Ένας από τους «ωραίους» της νέας γενιάς ηθοποιών αποδεικνύει ότι και χιούμορ διαθέτει και να αυτοσαρκάζεται ξέρει.

Συνέντευξη: Μαίρη Αλισάνογλου, Αγγελιοφόρος, Τρίτη, 13 Απριλίου 2010

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ…

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: Το «Έτσι ξαφνικά» που ήταν και η πρώτη μου τηλεοπτική εμφάνιση, για την οποία χρωστάω πολλά στη Μιρέλλα Παπαοικονόμου.

ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΑΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΜΗ ΝΤΕΝΙΣΗ: Η περίοδος που με το «Άνθος του Κάκτου» ήμασταν στη Θεσσαλονίκη, επειδή ήταν πολύ θερμό το κοινό, μεγάλη η προσέλευση και φυσικά επειδή κατάφερα να ξεφύγω από τους ρυθμούς μιας μεγαλούπολης, όπως η Αθήνα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: Τα κτίριά της –παλιά αρχοντικά και μέγαρα- τα οποία διατηρεί ακόμη. Άλλωστε πιστεύω ότι τα κτίρια αποτελούν το «πρόσωπο» μιας πόλης.

ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΩΣΕΙ: Μόνο… Μις Ελλάς δε μ’ έχουν αποκαλέσει. Ωστόσο, ο κάθε τίτλος που μου αποδίδουν πιστεύω ότι πηγάζει από θαυμασμό κι εκτίμηση. Και γι’ αυτό είμαι ευγνώμων. Από την άλλη αυτό δεν επηρεάζει καθόλου τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζω τη δουλειά μου.

ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ: Έχω την τύχη να έχω εισπράξει πολλά κολακευτικά σχόλια. Εκτιμώ ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν στη δουλειά μου.

«ΜΥΣΤΙΚΟ» ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ: Στην εποχή μας η εκμετάλλευση της δημοσιότητας γίνεται σε τέτοιο βαθμό, ώστε σχεδόν αντανακλαστικά αναπτύσσονται μικρές άμυνες. Η «μυστικοπάθειά» μου πάντως είναι περισσότερο ζήτημα ιδιοσυγκρασίας.

ΚΟΜΠΛΙΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ: «Συγχαρητήρια στη μητέρα σου»!

ΕΛΑΤΤΩΜΑ: Για να αντεπεξέλθει κανείς σε αυτήν τη δουλειά χρειάζεται να συμφιλιωθεί με τον εαυτό του, που ούτως ή άλλως, απέχει πολύ από το «τέλειο».

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ: Προσπαθώ να κρατάω διατροφικές «ισορροπίες». Αποφεύγω το βούτυρο και την κρέμα γάλακτος.

ΣΠΟΡ: Κάνω wind surfing, kite surfing, αυτόνομες καταδύσεις, ιστιοπλοΐα, χειμερινά σπορ, ιππασία. Μου αρέσει να ανακαλύπτω συνεχώς. Χαλαρώνω με το μπιλιάρδο.

Info

Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης πρωταγωνιστεί στη σειρά του Mega «Τα Μυστικά της Εδέμ» (καθημερινά στις 19:00), στο «Ιατρικό Απόρρητο» του ANT1 (κάθε Τρίτη στις 22:00) και στη θεατρική παράσταση «Το Άνθος του Κάκτου».

Σχολιάστε

