ΒΑΝΑ ΠΕΦΑΝΗ Η… «Αμαλία»

Posted: Νοέμβριος 1, 2009 in Πεφάνη Βάνα

– Πώς νιώθετε ως κακιά στην τηλεόραση;

«Νιώθω πολύ καλά ως κακιά. Είναι από τα πιο ενδιαφέροντα και καλογραμμένα πράγματα που έχω κάνει. Είναι ένας ρόλος ο οποίος κάθε φορά που τον διαβάζω δεν είναι εύκολος, χρειάζεται δουλειά. Αισθάνομαι καλά γιατί με είδαν άνθρωποι που με ήξεραν να κάνω κάτι εντελώς διαφορετικό. Χαίρομαι να με αντιμετωπίζουν ως ηθοποιό με πολλές δυνατότητες. Προτιμώ να ρισκάρω παρά να ξαναπαίξω τα ίδια και τα ίδια».

– Σας πειράζει να σας αποκαλούν «νέα Τασσώ»;

«Δεν με πειράζει εμένα, εκείνη μάλλον θα πειράζει. Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ηθοποιοί που κάνουν ρόλους άλλων ηθοποιών. Δεν είμαι η νέα Τασώ Καββαδία. Εκείνη έδωσε υπέροχα το στίγμα της. Το δικό μου, ενώ έχει ίδια ταμπέλα, είναι κάτι πιο σύγχρονο και διαφορετικό».

– Ο κόσμος σάς ζητάει τον λόγο για τις τηλεοπτικές μηχανορραφίες σας;

«Μου φέρεται σαν να παίζω την καλή! Αυτό είναι πολύ αστείο. Ενώ περίμενα αντιδράσεις, οι περισσότεροι μου λένε “μπράβο, επιτέλους μια δυναμική γυναίκα”! Οι μαμάδες με καταλαβαίνουν πολύ καλά και οι κόρες γελάνε μαζί μου».

– Τι σας κάνει κακιά εκτός ρόλου;

«Η αχαριστία και το ψέμα».

– Συμμετέχετε σε καθημερινή σειρά. Πώς είναι η εμπειρία;

«Στην αρχή το αντιμετώπισα με φόβο, γιατί είναι τελείως διαφορετικό να κάνεις κάτι που διαρκεί είκοσι επεισόδια και τελείως διαφορετικό, διακόσια. Φοβήθηκα, αν θα μπορούσα να αντεπεξέλθω. Συνήθισα όμως, και σε αυτό με βοήθησαν συνάδελφοι και σκηνοθέτες. Είναι κάτι που νιώθω πλέον ότι μπορώ να το κάνω καλά».

– Ρόλος απωθημένο;

«Ποτέ δεν είχα απωθημένο. Χαίρομαι κάθε φορά με αυτό που μου δίνεται. Αν μπορούσα να πω κάτι ως απωθημένο αυτό είναι οι συνεργασίες. Οπως με έναν ξένο σκηνοθέτη, για να καταλάβω μια άλλη νοοτροπία και κουλτούρα».

– Τι σας λείπει από τη δουλειά σας;

«Μου λείπει η γενναιοδωρία των ανθρώπων. Θα ήθελα να είμαστε πιο γενναιόδωροι με τα καλά,να μην ντρεπόμαστε να πούμε “μπράβο” και την ώρα που υπάρχουμε στη σκηνή και στο πλατό. Μόνο τότε είμαστε γενναιόδωροι και με το κοινό».

– Τι σας αρέσει;

«Η δυνατότητα να βγάζω πράγματα, παίζοντας έναν ρόλο. Να γίνομαι άπιστη, να κλαίω και να μην έχω κάποια ενοχή».

– Αγαπημένη σειρά ή πρόγραμμα;

«Βλέπω ελάχιστα τηλεόραση. Οταν μπορώ, παρακολουθώ τους “Πρωταγωνιστές” του Σταύρου Θεοδωράκη και δύο- τρία επεισόδια των ελληνικών σειρών».

– Η τηλεόραση είναι καλή ή κακή;

«Δεν υπάρχει καλή ή κακή τηλεόραση. Εμείς είμαστε καλοί ή κακοί στη δουλειά μας. Αν είμαστε κακοί ηθοποιοί ή σκηνοθέτες δεν μας φταίει η τηλεόραση».

– Τι αγαπάτε να κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;

«Διαβάζω,βλέπω πολύ σινεμά ή βλέπω ταινίες στο σπίτι, φροντίζω να βλέπω τους φίλους μου- αν και τους έχω παραμελήσει- και να κάνω ταξίδια».

– Τι ομάδα είστε;

«Παναθηναϊκός».

– Μεγαλύτερη κατάχρηση;

«Καπνίζω. Εχω προσπαθήσει να το κόψω, αλλά ακόμη λέω “τώρα το κόβω”».

– Η πολυτέλεια που σας λείπει;

«Να έχω τόσα χρήματα ώστε να ταξιδεύω δύο με τρεις μήνες τον χρόνο στο εξωτερικό».

– Ιδανικά, ως ηθοποιός, τι ονειρεύεστε;

«Να υπάρξω με ανθρώπους που να μπορούμε να συνεννοηθούμε σε μια ομάδα έχοντας πορεία κοινή πολλών χρόνων.Να κάνουμε πράγματα όχι από το ένα θέατρο στο άλλο αλλά πράγματα που μας αρέσουν και δεν αφορούν το ταμείο ή την εμπορικότητα».

– Η Βάνα Πεφάνη είναι… «…πεισματάρα».

  • της ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΓΡΑΜΜΕΛΗ   | ΤΟ ΒΗΜΑ, Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009
Σχολιάστε

